Het Product

Uw bedrijf gestructureerd door ANB5!

Structuur levert tijd en geld op. Bedenkt u eens hoeveel het oplevert als u:
– Weet wat uw klant gekocht heeft.
– Direct weet wat iets kost en of het leverbaar is.
– Afspraken niet meer zoek raken.
– Een uur per week minder tijd kwijt raakt aan inkoop.
– 10 minuten sneller klaar bent per rma-aanvraag.
– De boekhouder geen schoenendoos hoeft over te typen.
– Bedrijfsresultaten direct inzichtelijk zijn.
– U geen orders hoeft over te typen.

En dit alles met een minimale inspanning. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen!

 Highlights

– Automatische prijslijsten.
– Intelligente prijsbepalingen. Het systeem reageert op prijsschommelingen en corrigeert zelf verkoopprijzen: u verkoopt nooit beneden kostprijs!
– Logboeken voor het noteren alle extra afspraken.
– Automatische email-meldingen naar klanten, met een optie voor mailingen.
– Serienummer tracking door het gehele bedrijfsproces.
– Uw website altijd up-to-date.
– ICEcat-koppeling voor productinformatie.
– Rechtstreekse koppeling met leveranciers: voor uw eigen inkoopprijs, hun voorraad, het plaatsen van orders, verzend- & factuurinformatie.

De techniek

ANB5 is in meerdere vormen beschikbaar:

  • Cloud: Hierbij heeft u geen eigen servers en/of infrastructuur nodig. U kunt altijd vanaf een Windows computer en een internet verbinding bij uw administratie komen.
  • On premise: Heeft u liever zelf alles op locatie? Wij kunnen ANB5 ook on-premise installeren op uw servers of hiervoor nieuwe servers leveren.

Het product bestaat uit 5 hoofdonderdelen:

  • Een centrale SQL database waarin alle bedrijfsinformatie veilig wordt opgeslagen
  • Programma’s voor de frontoffice, backoffice en boekhouding
  • Een interne website waarop u allerhande rapportages kunt uitdraaien.
  • Indien u gebruik maakt van de webshop: een aparte database voor uw webshop bij uw website welke volautomatisch up-to-date gehouden kan worden.
  • En uw website natuurlijk zelf!

De software is ontworpen om geen informatie kwijt te raken. De centrale database is transactie-beveiligd, zodat zelfs een stroomstoring niet tot dataverlies leidt. Alle handelingen in het systeem zijn achteraf na te zoeken, zodat u sneller weet waar de fout is ontstaan dan de klant of leverancier die hem gemaakt heeft.

Kortom: U krijgt een beter inzicht en controle op complete bedrijfsvoering. ANB5 zorgt ervoor dat er kostbare tijd wordt vrijgemaakt voor de dingen die er echt toe doen. Namelijk: verkoop en inkoop. Wat resulteert in verhoogde omzet en betere marges.

Extra modules

De kracht van ANB5 is niet op te splitsen in modules: wij geloven daar niet in en willen uw onderneming een compleet pakket aanbieden welke u van A tot Z kan ondersteunen in uw administratie. Wij werken hierdoor met 1 product waarin alle functionaliteit zit en hebben geen extra modulekosten om bijvoorbeeld facturen of offertes te kunnen maken.

Zoekt u iets specifieks?

Wij werken al jaren lang met ondernemers uit diverse branches en hebben voor deze sectoren maatwerk onderdelen gemaakt. Een aantal voorbeelden:

  • Een voorraadsysteem voor mobiele magazijnen welke u helpt gemakkelijk de factuur op te maken, handig voor vertegenwoordigers welke met voorraad rondrijden.
  • Een reparatiewinkel waarbij de reparatieprocessen ondersteund worden door onze software.
  • Als groothandel koppelingen aanbieden voor uw klanten zodat deze automatisch voorzien worden van de correcte prijslijst en updates over de bestellingen.
  • Koppelingen met BOL.com waarbij uw producten met de correcte prijs op BOL.com verschijnen en de bestellingen automatisch in uw webshop
  • Koppelingen met (digitale) telefooncentrales zodat u snel de juiste klantgegevens bij de hand hebt.

Bent u opzoek naar een totaaloplossing? Neem gerust contact met op ons op en wij denken graag met u mee!